עורך דין חדלות פירעון

עורך דין חדלות פירעון
קרדיט: Freepik.com

במקרה ואתם חשים שהסתבכתם מבחינה כלכלית, יש לכם חובות ובעיות כלכליות כנראה שאתם תצטרכו את שירותיו של עורך דין חדלות פירעון. חדלות פירעון היא מצב כלכלי שבו החייב אינו יכול לשלם את חובותיו במועד שלהם, או שהתחייבויותיו לרבות העתידיות עולות על שווי נכסיו. במצב כזה האופציה הטובה ביותר היא לפניות לעורך דין לחדלות פירעון אשר יטפל בתיק שלכם, וייתן לכם את האופציות העומדות בפניכם לשם המצב אליו נקלעתם. חדלון פירעון היא לא מצב שאי אפשר לחזור ממנו אך היא כן מצב סבוך שיש להיוועץ עמו במומחים בתחום, לשם כך בסט סולמי ושות' הוא משרד עורכי דין בוטיק שהוקם ע"י עורכי הדין יריב בסט וערן סולמי המשרד מתאפיין בשירות מקצועי ואדיב תוך שמירה על פרטיותו של הלקוח ודאגה אישית לכל לקוח באשר הוא, עורכי הדין הם בעלי ניסיון רב ואחריות יתרה לתיקים שלהם.

 

בקשה לפשיטת רגל מגישים בליווי מקצועי

חווית הגשת בקשה לפשיטת רגל אינה חוויה פשוטה לאף בעל עסק או אדם אשר מגיש את הבקשה, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה ריגשית, מנטלית, הבקשה לרוב מלווה בתסכול רב מצד המגיש והרגשת חוסר אונים שכן זהו צעד קריטי בנוגע למקור ההכנסה שלו וכן למצבו הריגשי. בתחילת התהליך נבדוק האם אנחנו מתאימים ויכולים להגיש בקשה לפשיטת רגל. התהליך אורך בין שנה וחצי לארבע שנים ובסופו יהיו למגיש הבקשה מספר אופציות בהתאם לתיק שלו. בשביל לבצע את התהליך בצורה הנכונה ולקבל את הדברים שאכן מגיעים לנו חשוב שניוועץ תחילה עם עורך דין מומחה להגשת בקשה לפשיטת רגל שילווה אותנו בתהליך ויעשה עבורנו את הטוב ביותר, התהליך הוא תהליך ארוך ומייגע וחשוב להיכנס אליו עם סבלנות רבה ושלווה שהטוב ביותר עבורנו יתרחש ושנצא מהמצב הסבוך אליו נכנסו.

 

 

צו הפטר – הפתרון האידיאלי

השאיפה של כל אזרח במדינת ישראל שהתחיל בתהליכי הוצאה לפועל או פשיטת רגל היא לקבל צו הפטר. צו הפטר משמעותו היא מחיקה של כל החובות הישנים של מגיש הבקשה והזדמנות נוספת להגיע לשיקום כלכלי. כמו כן גם לגבי מזונות צו הפטר אינו קביל ובעל החוב יצטרך לשלם אותן. בשביל לקבל צו הפטר בצורה הנכונה היוועצו בסט סולמי שילוו אתכם לכל אורך התהליך תוך דאגה אישית ואכפתיות לעשות את הטוב ביותר בשביל הלקוחות שלהם כאילו היו הם עצמם בתיק, לכל שאלה, בדיקה התקשרו- 076-5384337.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
עורך דין לענייני סכסוך שכנים
עורך דין לענייני סכסוך שכנים: פתרון סכסוכים מבחינה משפטית
אין מי שלא רוצה לשמור על שכנות טובה עם אלה...
על רקע הקשיים הכלכליים, קרפור הפסיקה לשלם לספקים
ג.ל. טכנולוגיות תובעת מקרפור (קבוצת אלקטרה צריכה) כ-52 מיליון שקל,...
כל שינוי הוא התחלה חדשה, בעיקר הגירה
הגירה היא מהלך מאוד משמעותי וקשה בחיים, גם כאשר ההגירה...
עורך דין לענייני תעבורה
עורך דין לענייני תעבורה
תעבורה ותחבורה הן נושא מורכב אף כואב במיוחד בארץ. נפח...
מענה טלפוני לעורכי דין (שירות הודעות)
כאנשי מקצוע משפטיים, עורכי דין עוסקים ללא הרף במשימות שונות...
בר עמית - גרפולוג
כתב יד וגרפולוג בעידן המודרני הכל הופך לדיגיטלי. בין אם מבחן...
שיתופי פעולה בין עורכי דין וחוקרים פרטים
בתחום החוק והסדר, השותפות בין עורכי דין וחוקרים פרטיים התגלתה...
פשיטות רגל: כיצד להתמודד?
אף אחד אינו רוצה להגיע למצב של פשיטת רגל, המכונה...
מתי כדאי לפנות למשרד חקירות
שירותי חקירות פרטיות קיימים כבר מאות שנים, עוד מימי קדם...
דילוג לתוכן