לשון הרע – איך זה עובד?

לשון הרע – איך זה עובד?
מקור FREEPIK

בעידן הטכנולוגי שלנו קל לפרסם השמצה על אדם או עסק. מסיבה זו, תביעות לשון הרע הופכות לנפוצות יותר ויותר. לשון הרע מוגדר כפרסום שלילי שמטרתו היא לבזות אדם, או עסק באמצעות פרסום שלילי, מלל, ציור, קריקטורה ועוד. הביזוי יכול להיות על רקע דת, מין, גזע, מוגבלות, מקום מגורים וכדומה. אם נפגעתם מלשון הרע, יש מה לעשות. פנו לעורכי דין מקצועיים.

מוצאים עורך דין מקצועי שילווה אתכם לאורך כל התהליך

לא נעים לקום בבוקר ולקרוא כתבה פוגענית על עצמכם. אבל יש לכם אפשרות להגיע אל האדם שפגע בכם ולתבוע אותו. כדי להצליח בכך, עליכם ליצור קשר עם עורך דין מנוסה ומקצועי. שלומי וינברג עו"ד לשון הרע מציע לכם ליווי מקצועי ואיכותי לאורך כל הדרך. מדובר באחד מעורכי הדין המוכרים והמנוסים ביותר הקיימים בתחום, והוא אף חיבר ספר שנקרא "מורה דרך לתביעות לשון הרע" במטרה לעזור לאחרים להתמודד עם השמצות בדרך הטובה ביותר. במהלך הפעילות הענפה שלו, נתקל עו"ד וינברג במקרים שונים שדרשו טיפול, דוגמת סכסוכי עובדים והוצאות דיבה, וכן הכפשות בלתי מוצדקות שהופנו כלפי עובדי ציבור. עורך דין וינברג יודע להתייחס לכל מקרה ומקרה באופן אישי ולייעץ ללקוח בהתאם למצבו. 

איזה ייצוג אפשר לקבל?

עו"ד שלומי וינברג מתמחה במגוון רחב של ייצוגים, תוך התייחסות להשמצות באמצעים המודרניים הקיימים ברשותנו היום. כך, ניתן לקבל ייצוג בתביעות לשון הרע ברחבי האינטרנט, וכן ברשתות חברתיות כמו וואטסאפ או טוויטר. כמו כן, בעלי מקצוע רבים באים אל עו"ד וינברג כדי לקבל את הייצוג המלא, וביניהם עורכי דין אחרים, רופאים, מהנדסים, רופאי שיניים, מטפלים ברפואה משלימה, אנשי תקשורת דוגמת עיתונאים או שדרנים, רואי חשבון, אדריכלים ועוד. מכיוון שרוב המקרים מצריכים עבודה עם אנשים, כל אחד מבעלי המקצוע האלה ואחרים חשוף לביקורות פוגעניות. אם כך, חשוב לפנות לעורך דין שמכיר את תחום תביעות לשון הרע על בוריו. 

ידע הוא כוח

רוצים לדעת עוד על תביעות לשון הרע ועניינים משפטיים אחרים? בלוג משפטי הוא המקום לבקר בו ולאסוף את כל המידע שאתם צריכים. אם שמכם הטוב נפגע מאדם, תגלו שזה יכול לקרות לכל אחד, ובכל רגע נתון זה קורה לרבים. בבלוג ניתן למצוא מידע כללי על התחום, אך הוא אינו מחליף התייעצות עם עורך דין. לפיכך, חשוב לקבוע פגישה עם איש מקצוע המבין בתחום המשפטים, כדי שהוא יוכל לבחון את המקרה הפרטי שלכם. 

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הקמת תשתית תקשורת
הקמת תשתית תקשורת - המפתח לצמיחה עסקית בעידן הדיגיטלי
בעולם העסקי המודרני, הקמת תשתית תקשורת אמינה ויעילה היא לא...
על רקע הקשיים הכלכליים, קרפור הפסיקה לשלם לספקים
ג.ל. טכנולוגיות תובעת מקרפור (קבוצת אלקטרה צריכה) כ-52 מיליון שקל,...
למה חברת הייטק חייבת עורך דין מצטיין?
חברת הייטק עשויה להיות מקור לגאווה, סיפוק אדיר ורווחים כספיים...
עו"ד אתי חסיד: תגן על הזכויות שלכם ותילחם בשבילכם
עורך דין הטרדה מינית הטרדה מינית הינה מושג כללי והיא מתייחסת...
צדק לכל אזרח
המשפט הפלילי הוא תחום משפט חיוני שמטרתו להגן על החברה...
לאיזה פיצויים זכאים נפגעי גזזת?
שנות ה-50 התאפיינו בעלייה מאסיבית של יהודים מכל העולם לארץ...
כל התשובות לגבי דרכון רומני
אם אתה אזרח רומני המתגורר בישראל וברצונך להגיש בקשה לדרכון...
כל מה שצריך לדעת על אזרחות גרמנית
לא מעט תושבים ישראליים חושבים על קבלת אזרחות גרמנית אך...
מהי ויזה הומניטרית שמאפשרת לשהות בארץ?
משרד הפנים מוסמך להנפיק אשרות ורישיונות שהייה בישראל בהתאם לחוק...
טוען רבני - משמורת משותפת
רבים פונים אל הטוען הרבני על מנת שישיג עבורם את...
דילוג לתוכן