לעבור את התהליך

לעבור את התהליך
קרדיט: freepik

כל אחד מאחת מאיתנו, בין אם אנו שכירים או בעלי עסקים עצמאיים, מפרישים מדי חודש מהשכר שלנו למוסד לביטוח לאומי, על מנת שיוכל להמשיך ולשמור עלינו במידת הצורך. בסופו של יום, מטרתו של המוסד לביטוח הלאומי היא לשמש כרשת הביטחון לאוכלוסיות מוחלשות במדינת ישראל – בין אם מדובר על נכים, קשישים, אנשים שעברו תאונות עבודה ועוד, ולהעניק להם תמיכה כלכלית לה הם זקוקים. עם זאת, פעמים רבות ההתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי איננה פשוטה, ואנשים הזקוקים לסיוע נתקלים בקשיים משמעותיים ואף בסירוב שלא כצדק. לביטוח לאומי ישנם נהלים מסודרים, אשר אדם רגיל מן השורה לרוב יתקשה להתמודד עימם בעצמו ולקבל את שמגיע לו על פי חוק. לכן, פעמים רבות אנשים המתמודדים עם נכות וזקוקים להכרה בנכותם מהביטוח לאומי, פונים אל עורך דין נכות כללית המתמחה בהתנהלות מול הביטוח הלאומי על מנת לקבל ליווי וייצוג ובעזרתו למצות את זכויותיהם.

למצות את זכויותיכם

על מנת להגיש תביעה למחלקות השונות של המוסד לביטוח לאומי, בעקבות תאונת עבודה, מחלה, נכות או אפילו שיקום, יש להעביר לביטוח הלאומי אין ספור טפסים וחוות דעת רפואיות, כמו גם להגיע לוועדות מפרכות וקשות. בעקבות הנהלים הנוקשים, תביעות רבות אינן מתקבלות בעקבות כשל בירוקרטי בלבד, כמו טופס אחד שאין עליו חתימה. לכן, בעת הגשת הבקשה, ועל אחת כמה וכמה במהלך ערעור על החלטה שהתקבלה, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מטעם עורך דין המתמחה בהתנהלות אל מול הביטוח הלאומי. כך, אם אתם גרים באזור המרכז ומחפשים עורך דין ביטוח לאומי תל אביב היא המקום הנכון לחפש את המומחים בתחום.

לקבל ייעוץ מקצועי מהמומחים

אחד מתפקידיו המשמעותיים ביותר של המוסד לביטוח לאומי הוא לפצות אנשים אשר חוו תאונת עבודה אשר פוגעת ביכולתם לחזור ולעבוד כרגיל, במקום עבודתם הקודם או בכלל במקצוע שבו עבדו, בין אם מדובר על אדם שכיר או בעל עסק עצמאי. לכן, אם חוויתם פגיעה בעבודה ביטוח לאומי יוכל להעניק לכם פיצוי על אובדן השכר וההכנסות בעקבות כך. על מנת לקבל את הפיצוי, יש להגיש לביטוח הלאומי תביעת דמי פגיעה, למלא את הטפסים הנדרשים ולצרף אסמכתאות רפואיות רלוונטיות. עורכת הדין רגינה דובינסקי היא עורכת דין המתמחה בנזקי גוף ובתביעות ביטוח לאומי, אשר תשמח לסייע גם לכם למצות את זכויותיכם עד תום בסבלנות, רגישות ומקצועיות. לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני חייגו למספר 0542453321.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הכל על עיקולים ופתרונות
כל אדם או עסק פרטי שלא שילם חובות לנושים באופן...
איך לפתוח עמותה או גוף ללא מטרת רווח בישראל
הקמה של ארגון ללא כוונת רווח אם יש לכם רעיון טוב...
כל מה שצריך לדעת על הקמת עמותות ללא רווח או עם תהליך רישום חברה
הצעד הראשון בהקמת עמותה ללא מטרות הקמת עמותה ללא מטרות רווח...
מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין לנזקי גוף?
העולם שאנחנו חיים בו הוא עולם מודרני ומפותח, אך יש...
להתגבר על סיטואציות לא צפויות בעזרת עורך דין המתאים
החיים אינם צפויים ועם יציאה החוצה מהבית (ולמעשה גם בתוך...
מהי בעצם תביעת נזיקין?
תביעת נזיקין מוגשת בעקבות כל נזק מכל סוג שהוא שנגרם...
עורך דין לענייני משפחה תל אביב
לקבל פיצוי בעקבות הרשלנות
על אף שרבים מאמינים שמקרי רשלנות רפואית כרוכים אך ורק...
כל מה שרציתם לדעת על לשון הרע ולא העזתם לשאול
השפעתה הרבה של לשון הרע בפייסבוק
היום בעידן הרשתות החברתיות, בזכות הקלות שאדם מן השורה יכול...
לקבל את המגיע לכם בעקבות תאונת דרכים
תאונות דרכים הן אירוע לא נעים בכלל, גם אם זו...
צעיר שלקה בפוסט טראומה לאחר שרגלו נכנסה לבור מים עכורים, תובע כמיליון שקלים
צעיר בשנות ה-30 שרגלו נכנסה לבור במדרכה ובו מי שלולית...
דילוג לתוכן