להתגרש מבלי לוותר על מזונות

להתגרש מבלי לוותר על מזונות
credit: canva

לא תמיד גירושין מתנהלים כפי שאנחנו רוצים לנהל אותם ולא פעם הם מידרדרים למצבים שבהם יש מאבק קשה על הזכויות שלכם ושל הילדים. מזונות מגיעים לילדים ולפעמים יש גם מזונות שמגיעים לאישה, עד שהגט המיוחל מוסדר ועד שמתבצעת חלוקת המשאבים ומוסדרים כל ענייני הפיננסים והרכוש המשותף. מרגע שנקבעים דמי המזונות לא אמורה להיות בעיה בגבייה, אם זה מתבצע בהסדר דרך ביטוח לאומי, אולם לפעמים גם אז קורים מצבים שונים שבהם יש לשנות את גובה המזונות או שמתעוררים קשיים, או כאשר נוצרים צרכים חדשים שמחייבים בדיקה מחדש של הסדרי המזונות שהגעתם אליהם עד כה. לצורך זה נעזרים גם אחרי הגירושין עצמם במי שמתמחה בכך כמו עורך דין מזונות, וזה יכול להיות גם לאחר שקיבלתם את הגט ונפרדתם פיזית. עורכי דין שמטפלים בכם ברגישות הנדרשת ומשיגים למענכם את הזכויות שלכם כמו חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין מציעים לכם שירותי ייצוג וניהול תיקי גירושין בדרך המקצועית ביותר על מנת להגן על האינטרסים שלכם בצורה מיטבית.

לנהל את ענייני המשפחה בבית המשפט

לא נעים להגיע לבית המשפט בענייני משפחה שונים אולם לפעמים אין ברירה כפי שמגלים לא פעם ולא רק במצבי גירושין. תביעות בתוך המשפחה יכולות להפתיע גם מי ששאנן בדרך כלל ולא מבין שיש גם בני משפחה שחושבים שהם מקופחים ולכן גם יכולים לתבוע את עלבונם בערכאות משפטיות. זה יכול להיות בעקבות הליכי גירושין, ענייני ממון ורכוש או בגלל ערעור על צוואה וצו ירושה שניתן בניגוד לדעתם שגם להם מגיע חלק בכך, או יותר ממה שקיבלו. המצבים הרגישים הרבים שבהם עורך דין דיני משפחה בצפון מייצג אנשים בבית המשפט יכולים להצביע על כך שתמיד רצוי להגיע להסכמות הדדיות על מנת למנוע הליכים קשים וממושכים וזה האינטרס העליון של כולם, אם כי מבלי להתפשר על שלכם.

מה קורה כשיש מחלוקת רכושית?

מחלוקות שלא מצליחים לפתור בהסכמה הדדית ויגיעו לבית המשפט עלולות להסתיים בצורה שלא תשביע את רצון שני הצדדים משום שמדובר בהחלטת שופט מחייבת, לפעמים כדאי לנסות לפתור את הבעיה גם באמצעות משא ומתן ולא באמצעות תביעת רכוש. כדאי בכל מקרה לנסות כל צעד אפשרי, כולל גישור, כדי להגן על האינטרסים שלכם במקרה שתצטרכו להגיש תביעה או שתיתבעו בעצמכם. את ניהול התיק שלכם כדאי למסור למי שמעדיף למצוא פתרונות יצירתיים במקום מלחמה מיותרת, כמו חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין שמייצג לקוחות בדרך מקצועית ובלתי מתפשרת.

 

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
מתי חשוב לפנות אל עורך דין מהירות מופרזת?
גם אזרחים שומרי חוק וזהירים מאוד מפרים מעת לעת את...
מה מייחד את עבודתו של עורך דין צוואות?
ישנם שני מסלולים שונים שעורך דין ירושה יכול ללכת בהם....
ידועים בציבור - כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול
סטטוס הידועים בציבור משמש בני זוג שאינם רשאים להינשא זה...
הסכמים עומדים למבחן בעת משבר
יש הבדלים ברורים בין זוגות שמתגרשים עם הסכמי ממון לבין...
איך בזכות הסכם ממון ידועים בציבור חיים טוב יותר?
במאה ה-21 יותר ויותר זוגות בוחרים לחיות יחד גם בלי...
קורס טוען רבני - דוד עשור טוען רבני ומגשר סיכם עבורכם את כל הפרטים עבור קורס טוען רבני
חולמים לקבל רישיון טוען רבני? רוצים לסייע לאנשים עם כלל...
משרדי עורכי דין חדלות פירעון
משרדי עורכי דין חדלות פירעון
משרדי עורכי דין חדלות פירעון מייצגים לקוחות אשר מצויים בסכסוכים...
לקבל את ההחלטות הנכונות שיחסכו הליכים משפטיים מורכבים
רבים סבורים שחוקי הירושה זהים בכל מקום, אך המציאות שונה....
עורך דין גירושין במרכז
עו"ד שחר שוורץ - עורך דין גירושין במרכז
עו"ד הסכמי ממון עו"ד הסכמי ממון ממלא תפקיד משמעותי בתחום הכספים...
השאלות שחובה להתייחס אליהן לפני ניסוח חוזה גירושין
על-פי סטטיסטיקות עדכניות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 1 מכל 3...
דילוג לתוכן