להפחית את תשלום הארנונה? אין זה חלום!

להפחית את תשלום הארנונה? אין זה חלום!

תשלום הארנונה הינו תשלום חובה עבור כל אזרח וארגון בישראל. עם זאת, ובדומה למיסים אחרים, מדובר במס המוביל לכדי חילוקי דעות, סכסוכים ותביעות. בין אם יש לכם חובות ארנונה מהעבר, אתם מעוניינים לשנות את סיווג הנכס לצורך הפחתת החיוב עבור הארנונה ובין אם מדובר במצבים אחרים – יש לפנות אל עורך דין שיסייע לכם בכך על הצד הטוב ביותר.

תחום ארנונה הינו עולם ומלואו, כאשר ישנם עורכי דין רבים שזוהי ההתמחות שלהם. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע אל היטל סלילה ופיתוח, הפחתת ארנונה לעסקים, דמי השבחה, חיובי ארנונה רטרואקטיביים וכן הלאה – אתם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי הדין סמי בלטר. צוות המשרד מתמחה בהפחתת מיסוי מוניציפלי ומיסי מקרקעין בתחום הרשויות המקומיות. מייסד המשרד הינו עו"ד סמי בלטר, המחזיק בניסיון של כ-18 שנה בתחום המיסוי המוניציפלי.

 

תחומי פעילותו של עורך דין העוסק בתחום הארנונה

תפקידו של עורך דין העוסק בתחום הארנונה מחזיק בחשיבות רבה. בין עיסוקיו ושירותיו הרבים, עורך דין זה יסייע לכם בכל הנוגע אל הפחתת ארנונה. אמנם תשלום הארנונה הינו מס אותו כולנו מחויבים לשלם. עם זאת, ישנם היבטים שונים שיסייעו לכם לקבל הפחתה בתשלום. באילו היבטים מדובר? החל מטעות בשטח הנכס, טעות בסיווג של הנכס ועד הגשת בקשה להנחה או פטור מארנונה – בירור המידע הרלוונטי והגשת הבקשה להפחתה בארנונה יובילו לתוצא הרצויה.

על מנת לברר האם אתם זכאים להפחתה בתשלום מס הארנונה, ניתן לפנות אל משרד עורכי הדין סמי בלטר. צוות המשרד אף יסייע לכם במקרים של התיישנות חוב ארנונה. אמנם בית המשפט העליון פסק כי ביכולתן של הרשויות המקומיות לגבות חובות ישנים מוניציפליים. עם זאת, רשויות אלו אינן יכולות לגבות חובות בעלי וותק של יותר מ-7 שנים. על מנת להוכיח את זכאותכם לכך, יש להסתייע במומחיות המשרד של עו"ד סמי בלטר. יחדיו, ניתן יהיה לקבל את התוצאה הרצויה.

 

להתייעץ עם צוות המומחים

עבודתו של עו"ד בתחום הארנונה הינה מאתגרת, מסקרנת וכוללת את הטיפול בטעויות בחיובים עקב נסיבות שונות, הגשת תביעות לקבלת פטור או הנחה בארנונה, סיוע בכל הקשור אל אגרת ביוב ועוד. אם גם אתם זקוקים לייעוץ משפטי באחד מנושאים אלו, צרו קשר עוד היום עם משרד עורכי הדין סמי בלטר. צוות המשרד יעמוד לרשותכם בכל שאלה ופניה. לפרטים נוספים התקשרו – 08-6677787.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
להפחית את תשלום הארנונה? אין זה חלום!
להפחית את תשלום הארנונה? אין זה חלום!
תשלום הארנונה הינו תשלום חובה עבור כל אזרח וארגון בישראל....
דילוג לתוכן