כמה עולה עורך דין לענייני משפחה

כמה עולה עורך דין לענייני משפחה
מקור FREEPIK

תהליך הגירושין הינו קשה מכל מיני בחינות ובעיקר מהבחינה הרגשית. הפירוק של התא המשפחתי גורם לכעסים כאבי לב וחשש מפני העתיד. התחושות הללו עשויות להקשות על זוגות שמתגרשים ויש להתמודד עם ההוצאות הכלכליות  שכמובן מתווספות לכל ההליך ולכן עליכם לדעת כמה עולה עורך דין משפחה. למעשה העלות הינה שכר טרחת עוה"ד וכן, הטיפול המשפטי כולל 3 תביעות שונות כגון: חלוקת הרכוש, משמורת הילדים ודמי המזונות ויש לצרף גם את הגט עצמו.. הכנת התביעה וניהולה וכן מספר הדיונים שייקבעו בבית המשפט לענייני משפחה הם אלה שיהיו גורמים מכריעים למחיר השכרת שירותיו של עו"ד לענייני משפחה.

יש לציין כי לא תמיד משרדי עורכי דין גדולים הם ערובה למחיר גבוה שיגבה מכם, לפעמים עורך דין מנוסה שהוא בעל משרד קטן, כזה שנחל הצלחה בתיקי גירושין רבים, אך עדיין גובה מחיר סביר. תוכלו למצוא את אתר משרד המשפטים, לגבי מחירון שיוכל לשקף לכם את העלות הנכונה של ייצוג בתיקי גירושין. למעשה העלות של תיק גירושין, עשויה להגיע לטווח של כמה עשרות אלפי שקלים ועד לסכומים שעוברים את מאה אלף שקלים, הכול תלוי במורכבות התיק. קיימת אפשרות של תמחור כל חלק של התביעה בנפרד. אם תנהלו את כל הליך הגירושין בערכאות, לא תהיה לכם כדאיות כלכלית ולכן יש לשקול היטב לפני שתבחרו ותשלמו לעורך דין לענייני משפחה.

עלויות הטיפול בתיקי גירושין אינן כוללות ערעורים

לא תמיד תיק הגירושין מסתיים בכמה דיונים. בגלל שמדובר בהרבה מקרים בגירושין שיש בהם לא מעט מלחמות, יוגשו ערעורים של שני הצדדים ועלות זו חייבת להילקח בחשבון. העלות של שכ"ט עו"ד, תשקף את רמת הידע, המומחיות והניסיון המקצועי של עוה"ד, אבל בפועל, קיימים למעשה פרמטרים נוספים שעשויים לייקר את שכר הטרחה וכן, אין בהם להעיד כי אכן תקבלו טיפול משפטי הולם יותר. העלויות הגבוהות של שכר הטרחה בקרב עורכי דין לענייני משפחה, עשויות לגרום לבני הזוג שמעוניינים לפרק את התא המשפחתי שלהם, לחפש עורכי דין זולים יותר. מצד אחדד כבר הזכרנו את העובדה כי עורך דין יקר אינו מעיד על כך ששירותיו טובים יותר, אבל מצד שני אל תתפתו לבחור בעורך דין שגובה מחיר נמוך באופן קיצוני. העבודה של עו"ד לענייני משפחה, דורשת ממנו השקעה של זמן רב, למצוא את האסטרטגיה הנכונה ולכן, יש להניח מכך כי עו"ד אשר גובה מחיר נמוך מדי, לא יספק עבורכם את השירות המקצועי. 

האם באמת יש צורך בניהול משפט ארוך ויקר?

לפעמים זוגות שנמצאים בהליך גירושין, מגיעים לתובנה, כי אולי יוכלו להוזיל עלויות באמצעות עו"ד מגשר. ניתן לבחור בדרך של הידברות ופשרה, מה שיבצע עבורכם עו"ד מגשר וילבן את המחלוקות ביניכם. פגישת גישור עשויה להיות קצת יותר מסכום של 1000 ₪ ובאמצעות מספר פגישות, ניתן יהיה לגבש הסכם גירושין אשר יהיה מקובל על שני הצדדים. הסכם זה, יובא לאישורו של ביהמ"ש לענייני משפחה ובכך יגיע לסיומו הליך הגירושין, תוך זמן קצר ובעלות נמוכה. תמיד יש לזכור כי עלות השכרת שירותיו של עו"ד לענייני משפחה יכולה להשתנות והכול בהתאם לנסיבות.

אם בכל זאת אתם מעוניינים בעו"ד מבריק אשר מתמחה בדיני משפחה ובגירושין בפרט, מומלץ כי תיפנו לכמה עו"ד מומלצים, אשר כבר זכו בתיקים רבים ומורכבים והמחיר שהם גובים הינו בהחלט סביר וזאת לאחר שביצעתם את ההשוואות הנכונות וחיפשתם מידע באתר של משרד המשפטים..

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
לקבל את ההחלטות הנכונות שיחסכו הליכים משפטיים מורכבים
רבים סבורים שחוקי הירושה זהים בכל מקום, אך המציאות שונה....
השאלות שחובה להתייחס אליהן לפני ניסוח חוזה גירושין
על-פי סטטיסטיקות עדכניות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 1 מכל 3...
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024 הגירושין הוא תהליך משפטי מורכב שבו...
מישהו דואג למשפחה שלכם כשאתם לא יכולים לעשות זאת
לעורכי דין יש תפקידים חשובים מאוד לא רק כמתווכים במצבים...
עורך דין מומלץ לדיני משפחה - המלצות ושיקולים בבחירה
בעת פנייה לגירושין, אחד ההיבטים הקריטיים ביותר הוא בחירת עורך...
יש דרכים טובות יותר להתגרש, מבלי להילחם
גירושין לא חייבים להפוך למלחמה מדממת ואפשר לשמור על שלום...
לנצח בתיק גירושין בלי מלחמות מיותרות
כל גירושין הם קשים גם כאשר הם נעשים בהסכמה ובתיאום...
כיצד מגיעים למצב של חדלות פירעון
עם העלייה במחירים וחוסר העלייה בשכר בהתאם, אין ספק שבישראל...
בנושאים הרגישים ביותר של החיים יש לכם על מי לסמוך
כשאתם זקוקים לעורך דין אמפתי ומבין שיכול לערוך למענכם הסכם...
עורך דין גירושין מומלץ
עורך דין גירושין מומלץ
גירושין הם תהליך שכל זוג עובר בנפרד ואופי התהליך תלוי...
דילוג לתוכן