כל שינוי הוא התחלה חדשה, בעיקר הגירה

כל שינוי הוא התחלה חדשה, בעיקר הגירה
קרדיט:canva

הגירה היא מהלך מאוד משמעותי וקשה בחיים, גם כאשר ההגירה היא למדינה שבאמת רוצים לגור ולחיות בה. ההליכים הביורוקרטיים הם סבוכים במיוחד, לכן, חשוב לבצע כל שלב בצורה נכונה כדי לחסוך כמה שיותר מהמורות שמקשות על התהליך. הרי כל מכשול קטן עלול לגרום לכם לרצות לוותר וזה חבל, משום שבסופה של הדרך תוכלו לעשות כל מה שאתם רוצים בחיים החדשים שלכם. זה נכון גם לגבי עולים חדשים שלפחות לכאורה אמורה להיות להם קליטה יותר קלה מהגירה רגילה של בני דתות אחרות. חשוב לדעת כי אשרת עולה ניתנת לכל מי שמוכיח שהוא זכאי לכך על פי חוק השבות והוא יכול להיות יהודי כפי שמתחייב מהחוק, או לא יהודי על פי ההלכה, אבל כן זכאי לכך מתוקף חוק השבות. שני הדברים אינם חופפים בהכרח וזה משהו שאפשר לברר על ידי בדיקת המסמכים ומילוי הטפסים, בעזרת עורך דין ענאן חמאם שיכול לעזור לכם בתהליך הזה.

עובדים זרים מחייבים טיפול מיוחד

הטיפול המיוחד בעובדים זרים נעשה בדרך כלל ללא בעיה אם יש את כל האישורים הנדרשים ולכן חשוב מאוד לוודא שמקבלים אותם כחוק. יש כמה סוגי עובדים זרים בישראל כשהמוכרים והמובילים שבהם הם בדרך כלל מטפלים ועובדים סיעודיים. להם יש אשרה מיוחדת שניתנת לכל משפחה שמביאה עובד זר לאחר הכרה בצורך הזה על ידי ביטוח לאומי ומנהל האוכלוסין וההגירה. חשוב לדעת שהאשרה ניתנת לעובד על פי המשפחה שמעסיקה אותו, מתחייבת לכך וחותמת על חוזה אתו ולא מדובר באשרה שמתירה בקלות לעבור ממעסיק למעסיק. כמו כן, האשרה ניתנת לצורך מסוים על פי החוזה ולכן התנועה בין הענפים השונים אינה חוקית ללא אישור העסקת עובד זר ספציפי לאותו עובד.

להתחיל משפחה חדשה בישראל

חוקי ההגירה הנוקשים מכירים גם בחיים משותפים כדי לקבל היתרי שהייה. לא חייבים להיות יהודים, אבל כן חייבים להתחתן או לחתום על חוזה ידועים בציבור על מנת לקבל הכרה כזאת. קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין נפוצה יותר ויותר ככל שיש יותר אנשים שמכירים בני זוג ממדינות אחרות ועובדים זרים שמגיעים לכאן ומתחילים חיים חדשים ומשפחה. חשוב מאוד להגיש את כל המסמכים הדרושים ולהוכיח שאתם באמת זוג ולא מזייפים את מערכת היחסים עבור אשרת שהייה, ורצוי לעשות זאת בעזרת עורך דין שמתמחה בכך. משרד עורכי דין ענאן חמאם עומד לרשותכם עם כל הניסיון והידע שלו כדי לטפל בכך.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
עורך דין לענייני סכסוך שכנים
עורך דין לענייני סכסוך שכנים: פתרון סכסוכים מבחינה משפטית
אין מי שלא רוצה לשמור על שכנות טובה עם אלה...
כל שינוי הוא התחלה חדשה, בעיקר הגירה
הגירה היא מהלך מאוד משמעותי וקשה בחיים, גם כאשר ההגירה...
עורך דין לענייני תעבורה
עורך דין לענייני תעבורה
תעבורה ותחבורה הן נושא מורכב אף כואב במיוחד בארץ. נפח...
מענה טלפוני לעורכי דין (שירות הודעות)
כאנשי מקצוע משפטיים, עורכי דין עוסקים ללא הרף במשימות שונות...
בר עמית - גרפולוג
כתב יד וגרפולוג בעידן המודרני הכל הופך לדיגיטלי. בין אם מבחן...
שיתופי פעולה בין עורכי דין וחוקרים פרטים
בתחום החוק והסדר, השותפות בין עורכי דין וחוקרים פרטיים התגלתה...
מתי כדאי לפנות למשרד חקירות
שירותי חקירות פרטיות קיימים כבר מאות שנים, עוד מימי קדם...
בוחרים עו"ד טוב – חוסכים זמן וכסף
פעמים רבות נאלץ האדם להתמודד עם צרות רבות ומורכבות שנופלות...
איך בוחרים חוקר פרטי בצורה הנכונה
עורכי דין רבים מסתמכים על מידע שמספק להם החוקרים הפרטי,...
דילוג לתוכן