השפעתה הרבה של לשון הרע בפייסבוק

השפעתה הרבה של לשון הרע בפייסבוק

היום בעידן הרשתות החברתיות, בזכות הקלות שאדם מן השורה יכול לכתוב פוסט או לפרסם דעה אשר מופצת ברחבי הרשת במהירות ומגיעה לאין ספור אנשים, ישנם יותר ויותר אנשים אשר מנצלים זאת לרעה ומפרסמים פרסומים פוגעניים ומשמיצים כנגד אדם או עסק, אשר עלולים לפגוע בשמו הטוב ובפרנסתו. מאוד קל לשבת מאחורי המסך ולכתוב דברים פוגעניים, משפילים ומבזים ולהתעלם מהשלכות הפרסום. לכן, על מנת להתמודד עם התופעה המטרידה אשר מתרחשת מדי יום ביומו, ניתן להגיש תביעת לשון הרע. טרם הגשת תביעה אזרחית בעילת לשון הרע עורך דין המתמחה בתחום זה יוכל להעניק ייעוץ, ליווי וייצוג מקצועי על מנת להוכיח לבית המשפט ן שהוצאה דיבתכם ואף לקבל פיצוי כנגד הנזקים.

פרטים אישיים שלא ברשות- פגיעה לכל דבר

לא רק אמירות משמיצות ופוגעות יכולות להשפיע לרעה על חייו של אדם אלא גם פרסום פרטים אישיים לגביו, גם אם אינם בהכרח שליליים. הגבולות היום בין חיים פרטיים של אדם לבין חייו ברשתות החברתיות הטשטשו מאוד בשנים האחרונות, אך לשון החוק ברורה – ישנם פרטים  הקבועים בחוק, אשר ללא צל של ספק מהווים פגיעה בפרטיות אם מפורסמים ללא הסכמתו של אדם. עורך דין פגיעה בפרטיות יוכל לסייע לכם להתמודד עם פגיעה חמורה בפרטיותכם, ואף להגיש תביעה שמטרתה קבלת פיצוי בגין כך . הצוות הפועל במשרד עו"ד פדרבוש בן סימון העוסק בכל הקשור לפגיעה בפרטיות ולשון הרע, ישמח להעניק גם לכם ייעוץ משפטי מקצועי, כמו גם ליווי וייצוג לאורך ההליכים המשפטיים, אם וככל שתבחרו לנקוט בהם.

להוציא את האגרסיות על המקלדת

בזכות הטכנולוגיה והרשתות החברתיות שנכנסו לחיינו במלוא המרץ בעשור האחרון, אנשים מן השורה יכולים לכתוב ולפרסם ברבים דעות, קטעי כתיבה, ביקורות, תמונות ואפילו סרטונים. ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, קיים אלגוריתם אשר מפיץ את התוכן לאין ספור משתמשים, במצב בו המגבלות על הפרסומים מועטות. על אף היתרונות הרבים שאלגוריתם זה מאפשר, בפועל מתרחשים אין ספור מקרים בהם מופצים ברחבי הרשת פוסטים פוגעניים, אשר מבזים ומשפילים אדם זה או אחר, ואף עלולים לפגוע בפרנסתו באופן ישיר. על מנת להתמודד עם התופעה, ניתן להגיש תביעה בעילת לשון הרע בפייסבוק בעזרתו של עורך דין המתמחה בתחום. כיום בתי המשפט מודעים לכוח הרב הקיים בפרסום ברשתות החברתיות, לטוב ולרע, ולכן הם מחמירים במיוחד כאשר הוצאה דיבתו של אדם, על אחת כמה וכמה כאשר נגרמו לו נזקים תדמיתיים וכלכליים.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
עורך דין גירושין במרכז
משכירים את הדירה? אתם צריכים עורך דין
נדל״ן הוא אחד מאפיקי ההשקעות היקרים ביותר - לפחות בארץ...
עורך דין מקרקעין בצפון
בחרו בייצוג משפטי שמביא לתוצאות הכי טובות
מקרים שבהם עוצרים אתכם על עבירות סמים יכולים להיגמר בהשלכות...
מתי חשוב לפנות אל עורך דין מהירות מופרזת?
גם אזרחים שומרי חוק וזהירים מאוד מפרים מעת לעת את...
בכל שעה קשה עורך הדין שלכם עומד לשירותכם
יש עבירות מאוד קשות שהצבא אינו מקל בהן ראש והן...
עו"ד אורלי פנסו - האם להגשת תביעה לביטוח לאומי נצטרך עורך דין?
על פניו, המוסד לביטוח לאומי אמור לדאוג לנו בכל מצב...
מה מוגדר עבירות אלימות חמורות?
עבירות אלימות חמורות הן מושג כללי המתייחס לעבירות אלימות שגרמו...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
עורך דין מקרקעין בצפון
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין מקרקעין בצפון
עורך דין מקרקעין בצפון עורך דין מקרקעין בצפון יכול לתת לכם...
עורך דין מיסוי מקרקעין
הוגש נגדי כתב אישום, מה עושים?
הליכים פליליים הם נושא כאוב שלווה עמו מטענים רגשיים קשים...
ברגעים הקשים של החיים, אל תצעדו לבד
אנשים נורמטיביים מוצאים את עצמם לא פעם בסיטואציות מורכבות שלא...
דילוג לתוכן