גלו אילו חברות קשורות לחברת המגזר השביעי בע"מ

גלו אילו חברות קשורות לחברת המגזר השביעי בע"מ
קרדיט FREEPIK

בעולם שבו נדמה לנו שאנחנו יכולים למצוא את כל המידע של בעולם על כל אחד, רב הנסתר על הגלוי. כך שגם אם ביצעתם חיפוש כלשהו על חברה או על עסק במטרה לבדוק אם ניתן לעשות עסקים עם הצד השלילי, לא פעם בדיקה פשוטה אינה מספיקה. זאת משום שגם אם כל אחד יודע לגשת לאתר אינטרנט, לא כל אחד יודע לגשת אל המידע הנחוץ יותר. וכאן חברת DataCheck נכנסת לתמונה ומספקת לכם את כל הדוחות הרלוונטיים, כדי שתדעו מראש עם מי בדיוק אתם עומדים לסגור עסקה. 

איזה מידע ניתן לקבל באמצעות הדוחות?

חברת DataCheck מציעה מגוון רחב של דוחות לצורך בדיקת חברות קשורות, והיא מאפשרת לכם לבחון אם קיימות נורות אזהרה אדומות שדורשות התייחסות לפני שחותמים על חוזה התקשרות עם העסק, החברה או הארגון. הדוחות מאפשרים לקבל מידע על פשיטות רגל, עיקולים, הגבלות שחלו על החשבון, וחלק מהם אף מספקים מידע על הדירקטורים או בעלי המניות. קיים גם שירות דגלים אדומים המאפשר ללקוחות לעקוב אחרי החברה בזמן אמת ולקבל התראות במקרה שבו חל שינוי כלשהו במצבה הכלכלי. הצוות המקצועי של DataCheck אוסף מידע על החברה באופן מקצועי ומגיע לידיעות שלא ניתן היה להגיע אליהן בדרך אחרת. הצוות מכיר את החוק ואת מאגרי המידע העומדים לשימושם של רבים. הוא מפעיל את כל הידע המקצועי שלו במטרה לאתר את כל המידע שאתם צריכים לפני ההתקשרות שתקבע את עתידכם ועתיד בני משפחתכם. 

אז אילו חברות קשורות למגזר השביעי?

אחת הדוגמאות לפעילות הדוחות של DataCheck היא שניתן לקבל מידע על החברות הקשורות לחברה מסוימת שאיתה אתם מעוניינים לעשות עסקים. לדוגמה, אם נרצה לקבל מידע על חברת המגזר השביעי בע"מ, נוכל לקבל דוח מפורט הכולל מגוון רחב של מאפיינים: כתובת מדויקת, מהן מטרות התאגיד, מהו סך ההון הרשום בחברה, האם קיים הון מוקצה על עניינים משפטיים, מהו ערך המניה של החברה, מהי רמת סיכון ההתקשרות עם החברה ופרטים חיוניים רבים נוספים. 

מה כדאי לברר כאשר מחפשים שותף לעסק?

ראינו כי אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות כאשר בוחר שותף לעסק הוא לבחון את הרקע שלו ולבדוק את רמת סיכון ההתקשרות איתו. ברגע שקיבלתם אור ירוק להמשיך, כדאי לבחון שאלות נוספות שעומדות על הפרק. כך למשל, בפגישה עם בעל העסק, חשוב לברר מה בדיוק הוא מציע וכיצד הוא חושב שזה יתרום לעסק שלכם. כך תדעו שלא מדובר רק בשותף שדואג לעסק שלו, אלא גם מציע פתרונות חיוניים שיעזרו לשניכם לפרוח בעולם העסקים. כמו כן, אף על פי שהנטייה הטבעית שלנו היא לבחור באנשים שדומים לנו, אבל דווקא שותף שחושב אחרת יכול להביא נקודת זווית שונה לעסק. דבר שני, יש צורך לברר לכמה זמן תקפה השותפות שלכם. האם מדובר בשותפות זמנית שנועדה לקדם פרויקט משותף? או אולי הכוונה היא לשותפות תמידית שעשויה להניב פירות לטווח הארוך?

דבר נוסף שכדאי לברר הוא כיצד מתמודד השותף עם מצבים מורכבים. כולנו יכולים להיות שותפים נהדרים כאשר הכול מתנהל על מי מנוחות, אבל מה קורה כשהלקוח אינו מרוצה או כשיש בעיה מורכבת שצריך לטפל בה בדחיפות? בררו את הנקודה המרכזית בעניין זה על מנת לוודא שברגע האמת יהיה לכם למי לפנות ועל מי להישען. מעבר לכך, ניתן לברר האם לשותף קיימים שותפים נוספים. במקרה זה, חשוב להכיר את השותפים וגם לברר איתם פרטים לגבי האדם שעמו אתם מבצעים את ההתקשרות. 

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הקמת תשתית תקשורת
הקמת תשתית תקשורת - המפתח לצמיחה עסקית בעידן הדיגיטלי
בעולם העסקי המודרני, הקמת תשתית תקשורת אמינה ויעילה היא לא...
על רקע הקשיים הכלכליים, קרפור הפסיקה לשלם לספקים
ג.ל. טכנולוגיות תובעת מקרפור (קבוצת אלקטרה צריכה) כ-52 מיליון שקל,...
למה חברת הייטק חייבת עורך דין מצטיין?
חברת הייטק עשויה להיות מקור לגאווה, סיפוק אדיר ורווחים כספיים...
עו"ד אתי חסיד: תגן על הזכויות שלכם ותילחם בשבילכם
עורך דין הטרדה מינית הטרדה מינית הינה מושג כללי והיא מתייחסת...
צדק לכל אזרח
המשפט הפלילי הוא תחום משפט חיוני שמטרתו להגן על החברה...
לאיזה פיצויים זכאים נפגעי גזזת?
שנות ה-50 התאפיינו בעלייה מאסיבית של יהודים מכל העולם לארץ...
כל התשובות לגבי דרכון רומני
אם אתה אזרח רומני המתגורר בישראל וברצונך להגיש בקשה לדרכון...
כל מה שצריך לדעת על אזרחות גרמנית
לא מעט תושבים ישראליים חושבים על קבלת אזרחות גרמנית אך...
מהי ויזה הומניטרית שמאפשרת לשהות בארץ?
משרד הפנים מוסמך להנפיק אשרות ורישיונות שהייה בישראל בהתאם לחוק...
טוען רבני - משמורת משותפת
רבים פונים אל הטוען הרבני על מנת שישיג עבורם את...
דילוג לתוכן