איך מתמודדים עם אישום פלילי של נהיגה בשכרות?

איך מתמודדים עם אישום פלילי של נהיגה בשכרות?

כאשר אתם עומדים בפני אישום פלילי בתחום התעבורה בכלל ונהיגה בשכרות בפרט, אתם בוודאי רוצים לבצע את כל הפעולות המשפטיות שיאשרו את הטענות שלכם. לשם כך, חשוב לפנות לעורך דין מיומן, כמו עורך הדין משה רבי, אשר ילווה אתכם לאורך כל שלבי ההליך וימצע את הזכויות שלכם עד תום.

צמצום ההשפעה של ההאשמות

רגע אחרי שנתפסתם עם כמות אלכוהול גבוהה מהמותר בחוק על ידי צוות סיור של המשטרה, הדבר הראשון שיקרה הוא שלילה או פסילה של הרישיון באופן אוטומטי. הדבר הראשון שיהיה עליכם לעשות, על מנת לאפשר לעצמכם לצמצם את ההשפעה של פסילת הרישיון, זה לפנות לבדיקת המכון לבטיחות בדרכים. שם ניתן יהיה לקבוע את מידת הכשירות שלכם לנהיגה ולהחזיר לכם את הרישיון.

התמודדות עם אספקטים פליליים

עורכי דין תעבורה, יכולים במידה רבה להתמודד גם עם אירועים משפטיים מורכבים הרבה יותר מאשר שלילה או פסילה של רישיון. בדיוק מסיבה זו כאשר אתם רוצים להגן על הטענות שלכם בשלבי החקירה הראשונים, עורך דין תעבורה הוא האדם שרצוי יהיה להתקשר אליו מחדר החקירות. כך תוכלו לאורך הדרך לבנות יחד את אסטרטגיית ההגנה שלכם, בכדי להציג את העובדות באירוע בדיוק כפי שאתם מכירים אותן ולצמצם את מידת החומרה של הענישה.

מענה נכון בבית המשפט

תיקים פלילים רבים מאוד של נהיגה בשכרות, מגיעים בסופו של יום אל פתח בית המשפט, ונידונים לעומקם אל מול השופטים. ככל שאתם תצליחו ליצור את קו ההגנה האמין ביותר, אשר יגובה במסמכים ועדויות מן השטח, כך ההתמודדות בבית המשפט תהיה קלה ונוחה יותר. ולכן, מומלץ לחשוב לאורך כל הדרך, בעזרת עורך הדין שלכם, כיצד אתם מציגים את נקודת המבט שלכם בתיק בצורה שלא תעורר אנטגוניזם אצל השופט, אך עדיין תזכה למידת הרחמים שלו. תכנון מדוקדק של התגובות המשפטיות שלכם להאשמות התביעה, יכול במידה רבה להוביל למצב בו אתם מצליחים לשכנע את השופט שהטענות שלכם אכן נכונות וכך להפחית את משמעותית את גזר הדין.

משרד עורכי הדין משה רבי, הוא משרד ותיק במיוחד בתחום התעבורה, אשר פועל כבר למעלה משני עשורים על מנת לסייע לנאשמים בעבירות שונות בתחום זה. המשרד מלווה כל נאשם בצורה אישית ומקצועית, על מנת להביא לפסק הדין הטוב ביותר בתיק שלו. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ- 03-6139595.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הינשוף מראה שנהגתם בשכרות? עדיין יש מה לעשות
אחת מעבירות התעבורה החמורות היא נהיגה בשכרות. עבירה זו נפוצה...
ייצוג משפטי נאות הוא חובה גם במשפטי תעבורה
עבירות תעבורה שעלולות לפגוע בעתידכם הן עבירות שמסתיימות בהרשעה ואף...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
אל תתמודדו לבד עם ועדות רפואיות
אחד הדברים שחוששים ממנו הכי הרבה הוא כל מה שקשור...
חשיבותו של תכנון מוקדם
במצב תקין כולם מצליחים לנהל את חייהם כשורה וללא בעיות...
חשיבותו של עורך דין המכון הרפואי
מטרת העל של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בטיחות בדרכים היא דאגה...
החיים לא נגמרים בגלל חובות כבדים
משברים כלכליים רבים פקדו אותנו בעשור האחרון וכל משבר כזה...
נקלעתם לתאונת דרכים? חפשו ייצוג על ידי מומחה בתחום
בגלל הסבירות לפיצויים גבוהים, והחשיבות במתן פיצויים הולמים, על אחת...
להתמודד עם עבירות תעבורה חמורות- איך עושים את זה?
הנהיגה בכביש היא מורכבת, דורשת ריכוז רב וציות לחוקים רבים....
להתמודד עם עבירות תנועה בעזרת עו"ד תעבורה מנוסה
הצפיפות שרק הולכת ועולה בכבישים כמו גם חוסר סבלנות של...
דילוג לתוכן